יום ראשון, 15 ביולי 2012

אופטימיזציה ליוטיוב

שימוש בטכניקות של קידום ואופטימיזציה לסרטים וסרטונים המוצגים ביוטיוב יכולה להיות מתורגמת לתנועת גולשים איכותית במספרים נאים ביותר.
אבל כל זה יקרה רק אם יש אסטרטגיה שמכוונת את העניין.
יוטיוב - המלך של אתרי שיתוף הוידאו לא צריך להפחיד אף אחד בכל הקשור להקמת תשתית לערוץ סרטים של הארגון ונוכחות קבועה בו.
הטכניקות שצריך להשתמש בהן אינן שייכות לתחום האפור או השחור של הכובעים השחורים.
נהפוכו- יוטיוב משתמש בכלי האופטימיזציה החוקיים והלגיטימיים שמשותפים לו ולגוגל.
על ידי שימוש בסרטים (שלפעמים אפילו לא דורשים מצלמה) עסקים וארגונים יכולים לייצר צפיות ותנועת גולשים, ולחשוף צופים ומשתמשים מתעניינים לאתרים שלהם ובכך לחשוף אותם לשירותים ולמוצרים שלהם.

טיפים וטריקים למיקסום האפקט של יוטיוב הם אסטרטגיות בעלות ערך רב כיון שהאינטרנט פונה בצורה משמעותית לכיוון הוידאו- כתוצאה מהשיפורים במעבדים החזקים שמופצים במחירים הולכים ויורדים וכן בשל התרחבות רוחב הפס במדינות רבות.
הוידאו מעולם לא חווה פריחה שכזו, וגם בתוצאות החיפוש אנו רואים עליה משמעותית בסרטונים שעולים יותר ויותר ומופיעים גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

צריך להגיד ביושר- זה קורה גם בגלל שגוגל רכשו את יוטיוב, ואנשי גוגל מעוניינים שאנשים יגלשו ביוטיוב בלי קשר לגורם שהפיק את הסרטון (המודל העסקי של גוגל מבוסס על הרעיון של פרסומות בכל מקום אפשרי- ומבחינת גוגל - יוטיוב הוא פלטפורמה מצויינת לפרסומות).
גולשים טיפוסיים, וזה כל אחד יכול להעיד על עצמו, בדרך כלל יעדיפו לראות סרטון קצר מאשר לקרוא מאמר - או להסתכל על תמונה.
התוצאה של המהלך הזה הוא אתר שיגביר את החשיפה לגולשים שיסתכלו על סרטונים אחרים מאשר כל מיני סרטוני מתיחות וסרטונים על חתולים מתוקים שרודפים אחרי הזנב של עצמם.

יוטיוב הולך להיות סוג של מדיה חברתית חדשה שבה אנשים חולקים ומגיבים על תוכן שבו צפו.
וכל המהלך הזה הולך להשפיע בצורה משמעותית יותר ויותר על תנועת גולשים לאתרים חיצוניים (שלדוגמה, יטמיעו את הסרטונים הללו בתוך העמודים שלהם).

היתרון הגדול בכל העניין הזה הוא שיוטיוב - הוא אתר חינמי.
זה יאפשר לכל תהליך השיווק להפנות משאבים לצרכים אחרים.


אין תגובות: