יום חמישי, 17 בינואר 2013

10 צבעים שמגבירים מכירות והסיבות לכך

משווקים ומעצבים גרפיים מכירים בעובדה שלצבעים יש מרכיב חשוב בהצלחה של כל קמפיין מכירות.
צבעים מסויימים יכולים לגרום להגברת/העצמת הרגשות אצל הלקוחות הפוטנציאליים, ליצור מיתוג שייכות, והנעה לפעולת הרכישה.
ברשימה הבאה ניתן לראות איך צבעים מסויימים מגבירים מכירות על רקע הרגשות שהם מעוררים:

1. אדום
אדום הוא הצבע של עוצמה/כוח.
האדום תופס את תשומת הלב של האנשים ומצליח להחזיק בהם.
זו גם הסיבה שמדובר בצבע הפופולארי ביותר לשיווק.
רק חשוב מאוד שלא להשתמש בזה שוב ושוב.

2. כחול
כשרוצים להראות כמי שאפשר לסמןך עליו, גזעי - כחול הוא הצבע הנכון לכך.
עירוב עם צבעים משלימים- יתן את התוצאה הטובה ביותר.

3. ורוד
האם הלקוח מתחרה על תשומת ליבן של נשים צעירות?
ורוד יגרום להן לשים לב לאתר הלקוח שלך. הוא כייפי, הוא חופשי ולחלוטין נשי.

4. צהוב
צהוב הוא צבע עוצמתי.
אבל מצד שני הוא גם מאוד מסוכן.
יש להשתמש בכחול כדי לתפוס את תשומת הלב של קהל היעד שלך ותן להם להבין שאתה משוכנע ביכולות שלך.

5. ירוק
ירוק הוא צבע ורסטילי.
הוא חם ומזמין, נותן ללקוחות הרגשה נעימה, הוא מסמל בריאות, קשר ישיר לאיכות סביבה ורצון טוב.
כמו כן - ירוק מתקשר לכסף, ולכן יוצר מחשבות על עושר.



6. סגול
סגול הוא הצבע של המלוכה, מה שהופך אותו למושלם כשרוצים לתאר אלגנטיות, ויוקרה לחומרים השיווקיים שלך.

7. זהב
גם זהב הוא צבע אלגנטי אבל מוסיף עוצמה שהצבע הסגול אינו יכול לתת.
בשילוב עם סגול או ירוק - הזהב הוא צבע עוצמתי שמסמל עושר ושושלת מרשימה.

8. כתום
הצבע כתום מסמל אנרגיה.
יש לו כוח לתפוס תשומת לב, הוא כייפי וגזעי וגורם ללקוחות להרגיש שהם מתעסקים עם חברה שהיא מרכזית ומתקדמת בתחומה.

9. חום
חום הוא צבעו של כדור הארץ.
הוא מסמל נוחות, ומרגיע את הלקוחות.

10. שחור
הצבע השחור הוא גם צבע ורסטילי.
הוא יכול להיות מודרני או מסורתי, מרגיע או מרגש,.
השחור משמש כצבע ניגודי.
הצבע השחור משמ להכנסת אלמנטים של דרמה לכל מצב רוח שאתה רוצה לשדר לגולשים שלך.



אין תגובות: