יום ראשון, 20 בינואר 2013

קבלת קישורים מאתרים חברתיים פופולארים

זה לא סוד שמנועי חיפוש מעוניינים לתת לגולשים שמחפשים בהם נושאים שונים את התוצאות שהכי קרובות והכי יעילות לחיפוושים השונים.
איך הם עומדים להעריך מה חשוב יות רומה פחות?אחד הפרמטרים העיקריים שבשנת 2013 יקבלו משמעות גדולה יות רויותר או כמות וחוזקם של סימנים חברתיים, ציוצים מטוויטר, פייסבוק וכדו'
עכשין, כשאנו בודקים את הפרופיל שלך בעסק, האם הלינקים המקשרים אליך- האם אתה יכול להגיד שהם מגיעים מאתרים חברתיים פופולאריים?
ומה על המתחרים שלך?



חשוב מאוד לבצעה בדיקה והערכה של קישורים המגיעים מאתרים חברתיים, בעיקר כאלה שהגולשים מאוד אוהבים ומעבירים דרכם תנועת גולשים רבה.
סמן את אותם אתרים ועכשיו חשוב להתחיל למצוא קישורים משם.

אין תגובות: