יום שישי, 15 במרץ 2013

3 נקודות לקידום offsite אתר אינטרנט 2013


1. זהה את הגורמים המשפיעים ביותר בתחום ההתמחות של האתר שלך.
הכן רשימה של בלוגים ואתרים שמשפיעים ביותר על התעשייה שבה אתה פועל.
הרשימה הזו שווה לך יותר מזהב.
השקע זמן או ברמה יומיומית או ברמה שבועית לקריאת התוכן של האתרים והבלוגים הללו, ונהל מערכת יחסים עם בעלי האתרים והבלוגים דרך התגובות.
המטרה היא ליצור ערך אמיתי לעצמך כדמות בתחום - כמי שיכול לתת ערך לבעלי הבלוגים הללו, וכך למצב את עצמך באוטוריטה בתחום.
מעבר לכך - כשאתה משאיר תגובה- אתה יכול לקבל קישור לאתר שלך וזה לבד רווח מצויין עבורך.
בהמשך- תוכל אולי להתארח באותם בלוגים בפוסט אורח, ולקשר משם לתוכן שלך, או לקדם את המוצרים או השירותים שלך.
אל תתמקד במטרה הזו אלא צור קשר עם כותבי הבלוגים הללו על בסיס קבוע - ובסס את מערכת יחסים אמיתית ומקצועית איתם על בסיס איכותי.

2. פוסט אורח
אחת הדרכים הטובות ביותר לקבל קישורים איכותיים ורלוונטיים לאתר שלך היא עי ידי הכנסת פוסט אורח לבלוג של גורמים אחרים הפועלים בתחום שלך.
אפשר להגיע לבלוגים האלה בחיפוש של ביטויי מפתח, סקירה של החומרים שאתה מוצא וקורא באינטרנט.
כשאתה מצליח לקבל הזמנה לכתיבת פוסט אורח- וודא שאתה באמת כותב תוכן בעל ערך גבוה והאמיתי (ולא ממוחזר) לאותו בלוג.
זה יגרום להם להזמין אותך לכתוב עוד פוסטים, וכמובן יגרום לקוראים של הבלוג- להתעניין בתכנים שאתה כותב באתר/בלוג שלך.
3. קדם את התוכן שלך בצורה אפקטיבית
אם התוכן שלך הוא באמת בעל ערך גבוה וניתן לקשר אליו בצורה טובה - הגישה הזו יכולה לתת לך תשואה מצויינת.
לכתוב תוכן מצויין זה דבר אחד ולכתוב תוכן מצויין שאף אחד לא קורא אותו זה דבר אחר.
אחרי שהתמקדת והתחלת לכתוב תוכן מצויין- בצע את העבודה השחורה של להוציא אותו החוצה.
ודא שאתה חולק אותו ברשתות החברתיות.
אחר כך כוון את המאמצים שלך למוקדי השפעה בתחום התעשיה שלך שקוראים מאותה נישה יקראו אותו.
אתה יכול אפילו לשלוח מייל לאותם אנשים ולהציע להם לקרוא את התוכן שלך- במייל תוכל לציין למה זה כדאי להם...
המטרה שלך צריכה להיות שהם יתרשמו מהתוכן שלך ויקשרו אליו מהאתר/בלוג שלהם.

 קידום אתרים בשנת 2013

ניהול מערכת לקידום אתר מקצועי או מסחרי יכולה להיות מאתגרת ב2013 יותר מבשנה שעברה.
לדעת איפה להשקיע את המאמצים, תקציבים, זמן וכ"א שלך בקידום אתר מסויים יכולים להיות המפתח להצלחה או לכשלון.
וזה נכון להצלחה וכשלון בטווח קצר או בטווח הארוך.

פיתוח תוכן מצויין באתר שלך הוא מרכיב חשוב אך לא יחיד בקידום האתר, הכולל גם פיתוח יסודות לקידום האתר onsite וניהול קמפיין קישורים מתוחכם הם הבסיס להצלחת המאמצים ולתוצאות איכותיות.

אין תגובות: