יום ראשון, 31 במרץ 2013

עיצוב הוא השיווק החדש

הוצאה לפועל של מסרים שיווקיים בתחום הB2B הפך להיות מורכב יותר מתמיד.
זה נובע משילוב (כמעט בלתי אפשרי) של כמויות עצומות של מידע שמגובה בהתפתחות מהירה של הטכנולוגיה, טווח רחב מאוד של פלטפורמות לתצוגה, ומכשירים שונים לגלישה של הלקוחות.
מקדמי אתרים שעוסקים בתחום של B2B צריכים להיות ערניים לשינויים הללו ולהתייחס לעיצוב ולהצגת הנתונים מנקודת המבט של הלקוח ואיך להציג לו את הנתונים בצורה אופטימלית.

עיצוב "חד" ופונקציונליות איכותית הם אלמנטים חשובים מאוד כשבונים ללקוח אסטרטגיית תוכן דיגיטלית.


מומלץ להתייחס לנושאים הבאים:

1. עיצוב והצגת נתונים
תצוגה ויזואלית של הנתונים הם עניין קריטי במציאת לקוחות פוטנציאליים ולכן חשוב להתמקד בכך עם הלקוח.
אופטימיזציה היא מעבר לביטויי חיפוש, והמשמעויות שלה הם מעבר לעיצוב הגרפי.

2. תוצאות חיפוש
חשוב להבין איך מנועי חיפוש מתייחסים לעיצוב, ואין אינטגרציה טובה של האופטימיזציה תשפר את התוכן של האתר ותחשוף אותו לגולשים חדשים.

3. אופטימיזציה לאתר ואחוזי המרה
חשוב לבצע בדיקות כדי להבין מי נותן אחוזי המרה טובים יותר בכל לקוח ואתר.

אין תגובות: