יום שני, 7 באוגוסט 2017

איך לנצח בתחרות קידום האתרים כשאין לך זמן להשקיע בזה?

SEO המוכר כאופטימיזיה למנועי חיפוש, כמו הרבה דברים אחרים, נלקח כמובן מאליו.
התעלמות מהניואנסים הדקים של הSEO, כפי שקורה הרבה פעמים, בעסקים בכל רחבי העולם, וזה קורה על בסיס קבוע הרבה מאוד פעמים.

לעיתים קרובות מדי, רואים עסקים, ארגונים וחברות, עושים פעילויות אוף ליין, כגון אירוח של אירועים לנטוורקינג, ארגון אירועי צדקה, שלא מוצאים את דרכם לפלטפורמת הפרסום האון ליין שלהם.
זה בזבוז משווע של הזדמנויות לקידום, ואירועים מהסוג הזה - הם מתנות יקרות ערך, שיכלים לסייע לדחוף בצורה משמעותית את האתר או הבלוג של הארגון.
זה יעזור לגולשים למצוא את האתר או הבלוג של הארגון שלך כאשר הם מחפשים את האירוע שהארגון מפיק או מנהל.

לדוגמה, שבוע האופנה של ניו יורק.
האירוע הזה קורה במשך שבוע, פעמיים בשנה. כל שנה.
זהו אחד מאירועי האופנה החשובים ביותר בכל תעשיית האופנה בעולם.
האירוע הוא בעל השפעה של כמעט מליארד דולר!



בזמן שהאתר שלהם כולל סרטונים מצויינים של הדוגמניות על המסלולים ואולמות התצוגה, מאחורי הבמות וברחובות, אבל הם "נופלים" בהכנת סרטוני ראיונות מקדימים לאירוע, והכנת סרטונים על מה הם מתכננים לעשות ואיך הם מנהלים את העבודה על האירועים ועל כל השבוע באופן כללי.
הכנת סרטונים כאלה היתה מספקת להם תוכן מצויין על האירועים העומדים להגיע והשהגולדים "מתים" עליהם.
גם מנועי החיפוש ישתמשו בהם בצורה דרמטית לשפר את כמות הביטויים שיהיו מזוהים עם האירוע והאתר.

הסרטונים האלה הם פיספוס אחד של הזדמנויות, ולמרות שהם מופקים ברמה גבוהה מאוד, הם לא מותאמים לקידום אתרים או לאופטימיזציה.
גוגל לא יכול לדעת מהם או לאן לשייך אותם., ולכן גם לא ידע איך לדרג אותם, או לשייך אותם לביטויים הנכונים.
למרבה המזל, הרלוונטיות הזו היא עניין שקל לטפל ולתקן אותו אם עוקבים אחרי ההנחיות של גוגל כמו בסרט הבא:



עמוד שאלות ותשובות עדכני
לאחרונה קראנו על מערך שיעור על אופק בוכריס, קצין מוערך שהואשם והורשע בעברות מין כלשהן. (לא נכנס לזה- גילוי נאות: אני מכיר אותו, את אופק בוכריס באופן אישי - למדתי שנה מתחתיו, וחושב שכל הסיפור ההוא הוא שטות אחת גדולה של PS שהפכה לBS).
היה מערך לימודים באתר של משרד החינוך, מערך שהכינו על בוכריס לפני יותר מ10 שנים, ולאחרונה גילו מי שגילו, שמשרד החינוך עדיין מציג את בוכריס כאיש מופת.
עמוד שאלות ותשוובות שהכנסת לאתר שלך כשבנית אותו - הוא אותו דבר.
הוא חיוני לבריאות של האתר שלך.
אם הלקוחות שואלים שאלות אחרות, כפי שקורה לא אחת ולא פעמיים, בגלל שהשירותים והמוצרים שלך משתנים עם הזמן, אתה חייב לוודא שעמוד השאלות ותשובות שלך (FAQ), "עומד בקצב" ונותן את התשובות הרלוונטיות לשאלות הגולשים.

הסטנדרט של עמוד FAQ הוא כ 15 שאלות ותשובות שנענות בצורה מפורטת ומוכוונות ביטויי קידום.

במקום שהעמוד הזה יעלה קורי עכביש, או אבק, ארגונים צריכים להשקיע בעמוד השאלות והתשובות, זה יכול סייע להם להעלות את הערך של האתר - במידה והגולשים "מצביעים באצבעות" ומוצאים את התשובות לשאלות שלהם בעמוד הרלוונטי.
אם הם ממשיכים לחפש - ניתן להבין את זה במהירות הנטישה את העמוד- מה שלא מוסיף לחוזק שלו.

בפוסט הבא- המשך.

אין תגובות: