יום ראשון, 13 באוגוסט 2017

שימוש מושכל בתוצרים של יחסי הציבור לקידום אתר אינטרנט

השתמשו בתוצאות של יחסי הציבור!!


שימוש מושכל בכיסוי שמייצרת פעילות יחסי ציבור - היא פעילות מנצחת. 
זה נכון לגבי כל האירוע מהתחלת האירוע ועד לסיומו.
בכל אופן, באירועים שמכסים בצור הציבורית את האתר של הארגון שלכם, מומלץ תמיד ליזום שאלה שתגרום לצופים להכנס לאתר של הארגון.

בהרבה פעמים, העיתונאים והמראיינים יציגו את זה בצורה עצמאית כחלק מהראיון, או שיזכירו את כתובת האתר בצורה רפה- ולכן חשוב שזה יהיה ברור.
מה עושים במקרה שלא? "תזכורת עדינה" תעשה את העבודה.
לכולנו ברור שאתם לא רוצים לבזבז משאבים שהשקעתם בהם הרבה כסף ומשאבים ולכן אין שום סיבה שלא תקצרו את הפירות, גם במונחים של הSEO...

בנוסף ,כשאתם כותבים, מומלץ לקשר למקורות אחרים (פוסטים, כתבות, סרטונים) שגם ירחיבו על מה שאתם מפרסמים וגם יתנו משנה תוקף לפרסום שלכם.
כדי לסייע לגושלים שלכם לפתח הבמה עמוקה יותר של הנושא שאתם עוסקים בו, צריך לזכור שהכותבים שאתם מקשרים אליהם- מדי פעם "מציצים" לראות מי מקשר אליהם... אם זה ימצא חן בעיניהם, הקישור עצמו או החומרים שאתם כותבים ומקשרלים אליהם יש סיכוי גבוה שגם הם יקשרו אליכם במאמרים שהם יכתבו או כתבו - וזה הרכב מנצח לכולם.

לארוז הכל
מה שנאמר בפוסט הזה ובפוסט הקודם, יכולים לשפר את הSEO של הארגון שלכם, בכמה צעדים פשוטים.

בהצלחה

אין תגובות: